De sterke toename in het gebruik van smartphones en tablets biedt nieuwe kansen voor adverteerders. Mobiel adverteren is een ideale manier om uw doelgroep op elk moment van de dag te bereiken. Naast adverteren met ‘mobile display’-uitingen op mobiele sites en in mobiele applicaties, bieden eigen mobiele applicaties ook unieke mogelijkheden.
Implementatie van mobiele platforms
DMM Performance houdt alle mobiele ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en signaleert kansen en oplossingen voor merken. Wij geven advies en verzorgen de implementatie van mobiele platforms in uw marketingmix. Bent u benieuwd wat de mogelijkheden zijn op het gebied van mobiele marketing voor uw merk of website? De specialisten van De Media Maatschap helpen u graag met het opzetten van een mobiele campagne.
Hoe bereikt u uw doelgroep met ‘Mobile Advertising’?
Mobiel adverteren biedt heeft als belangrijk kenmerk dat u uw doelgroep kunt bereiken op de locatie en het tijdstip, dat het beste resultaat levert. Door het gebruik van GPS-gegevens van uw doelgroep, targetten we op regio of op een specifieke locatie. Daarnaast kunnen we targetten op het weer, tijdstip of zelfs op ‘device’.
Uitgebreide mogelijkheden met mobiel adverteren
Bij mobiel adverteren hebben we de keuze uit veel verschillende formaten. De meeste formaten zijn bijna schermvullend en hebben veel impact, wat ook nodig is, aangezien mobiele schermen vrij klein zijn. Veel formaten hebben een video-optie. Voorbeelden van formaten zijn:
- Half page
- Full banner
- Interstitial
- Swipe Cube / Slider
- Overlay
- Gyro Ad