Delen via
Gisteren is Oxfam Novib gestart met hun nieuwe campagne: Het Zelfdoen. Deze focust op het ‘zelfdoen’ van mensen in ontwikkelingslanden.
Steun de campagne
Eén op de drie mensen op de wereld leeft nog altijd in armoede, en één op de negen gaat zelfs met honger naar bed. Hetgeen deze mensen het liefste zouden willen, is zelf voorzien in hun levensonderhoud en dat van hun gezin. Oxfam Novib gelooft in deze aanpak en wil met deze campagne mensen hier bewegen om mensen in ontwikkelingslanden in het zelfdoen te steunen. Immers, enkel samen kunnen we honger, armoede en onrecht aanpakken! Op de site kunnen mensen een Oxfam Novib Wereldbord kopen en zo geld doneren aan de mensen die het nodig hebben. Tevens kan op de site van Oxfam Novib de wereld kennis getest worden door middel van een quiz, waarna het Wereldbord ook te winnen valt!
De Media Maatschap werkt al een aantal jaren met en voor Oxfam Novib en helpt de organisatie graag met het zo goed mogelijk uitvoeren van deze landelijke campagne. Tijdens deze campagne zijn we aanwezig op radio met spraakmakende commercials en online met een click campagne en een Facebook campagne. We hopen hiermee zoveel mogelijk Wereldborden te gaan verkopen.
Wij zijn trots op de samenwerking met Oxfam en wensen hen veel succes met deze campagne!