Terug naar al ons werk

Meer informatie?

Meer informatie? Neem contact met ons op via 020-6160040.

Of laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.

Leave this field empty

Warsteiner

De Warsteiner Brouwerij werd in 1753 opgericht, en is één van de grootste zelfstandige brouwerijen in Duitsland. De Warsteiner Brouwerij is een familiebedrijf. Op dit moment is het de negende opeenvolgende generatie die de teugels in handen heeft. Dat Warsteiner is uitgegroeid van een simpel streekbiertje tot een internationaal premium merk is te danken aan de begrippen traditie en innovatie. Waarden waar zowel het bedrijf als het merk voor staan. Als onderdeel van de marketingstrategie is de golfsport omarmt. In Nederland is Warsteiner sponsor van het KLM-Open.

Doelstelling: bekendmaken bij golfend Nederland dat Warsteiner sponsor is van het KLM Open. Met een beperkt budget zijn we de hele zomer aanwezig geweest rond het golf en hebben de golfliefhebber op verschillende manieren geconfronteerd met de Warsteiner boodschap.

We hadden geen uitingen/commercial tot onze beschikking. We hebben een actie bedacht die als basis voor de creatie kon dienen. Publiek kon zijn/haar beste moment uit de KLM-Open geschiedenis kiezen. De sportmomenten zijn door Sport1Golf gemaakt. Deze zijn op televisie en online uitgezonden. Onder de deelnemers werden verschillende Pro-am en Charity kaarten verloot. Voor de communicatie van de actie zijn verschillende (golf)media gekozen. Voor deze media is het speciaal dat zij in staat zijn hun lezers/kijkers/bezoekers een kaart voor het KLM Open aan te bieden. Voordeel is dat we hierdoor met een beperkt budget een zeer goede zichtbaarheid hebben gerealiseerd.  Wij kijken graag ook voor u naar creatieve (inkoop)mogelijkheden om een goed zichtbare campagne te voeren.

Terug naar al ons werk

Meer informatie?

Meer informatie? Neem contact met ons op via 020-6160040.

Of laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.

Leave this field empty