Terug naar al ons werk

Meer informatie?

Meer informatie? Neem contact met ons op via 020-6160040.

Of laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.

Leave this field empty

Het Koninklijk Concertgebouw

Sinds eind 2012 werkt de Media Maatschap voor het prachtige merk en inmiddels Koninklijk Concertgebouw. Het Koninklijk Concertgebouw bestond in 2013 125 jaar en beschikt over één van de drie beste zalen qua akoestiek in de wereld.

De marketing en communicatiedoelstellingen waren gericht om Het Concertgebouw weer een goed zichtbaar te maken onder een groter publiek. Het doel was een stuk verjonging van het bezoekerspubliek en een flink hogere bezettingsgraad van de 365 concerten die er per jaar worden gegeven. Door de hoeveelheid aan verschillende concerten voor verschillende doelgroepen een uiterst complexe, maar zeer interessante case waar wij U graag meer over vertellen over hoe wij dat met een slimme online en offline media-inzet voor elkaar hebben gekregen. 

Terug naar al ons werk

Meer informatie?

Meer informatie? Neem contact met ons op via 020-6160040.

Of laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.

Leave this field empty