Terug naar nieuwsoverzicht

Meer informatie?

Meer informatie? Neem contact met ons op via 020-6160040.

Of laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.

Leave this field empty
07-12-2010:

YouTube-ads nu te skippen en kiesbaar

YouTube heeft een nieuw advertentiemodel geïntroduceerd. Met TrueView krijgen gebruikers keuze en controle over de advertenties die zij zien. Wegklikken om de preroll over te slaan en kiezen uit meerder advertenties behoren nu tot de mogelijkheden. YouTube rekent ook alleen nog kosten als iemand ervoor heeft gekozen jouw advertentie uit te kijken, niet wanneer er een impressie wordt geserveerd. Dit maakt het eenvoudiger de budgetten aan te passen op de doelstellingen.

De lancering van TrueView past in de strategie om het rendement van bestaande systemen te vergroten en de meetbaarheid van verschillende kanalen te integreren. Ook is het de zoveelste poging van Google om hun aankoop winstgevend te maken. Momenteel lopen er tevens een aantal studies met grote adverteerders. Ongetwijfeld gaat TrueView meegenomen worden in de resultaten van deze onderzoeken.