Terug naar nieuwsoverzicht

Meer informatie?

Meer informatie? Neem contact met ons op via 020-6160040.

Of laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.

Leave this field empty

Vadertje & Moedertje kanshebber Pre-roll van het Jaar 2012

Sinds gisteren kan er weer gestemd op de pre-roll van het jaar 2012, de jaarlijkse verkiezing van Videostrip van de beste, grappigste of innovatiefste inzet van online video. Dit jaar kijken wij extra aandachtig naar deze verkiezing, aangezien STOP AIDS NOW! is genomineerd! Vadertje & Moedertje, de campagne rondom de problematiek omtrent aidsweeskinderen, is onder meer met een interactieve pre-roll onder de aandacht gebracht. Middels een SMS-functionaliteit in de video konden mensen doneren, en daarmee past de pre-roll goed in het idee van de verkiezing, namelijk om aan te tonen aan dat online video zo veel meer mogelijkheden biedt.

De jury bestaat dit jaar uit Bart ten Tije (Director Strategy & Concepts bij Initiative), Sanneke Boesveldt (Concept Manager Digital bij TMG) en Harm Schweigman (General manager bij Videostrip). Uit een longlist van 20 campagnes is een shortlist van 6 genomineerden samengesteld, waaronder dus ook STOP AIDS NOW! Rest ons nog één ding te zeggen, en dat is dat jullie allemaal even hier moeten stemmen op STOP AIDS NOW!