Terug naar nieuwsoverzicht

Meer informatie?

Meer informatie? Neem contact met ons op via 020-6160040.

Of laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.

Leave this field empty
09-07-2014:

De Media Maatschap introduceert DMM Search

Met gepaste trots maken wij bekend dat zoekmachinemarketing (SEM) vanaf heden onderdeel is van de diensten die De Media Maatschap aanbiedt. Wij erkennen het belang van goede zoekmachinemarketing. Zoekmachineoptimalisatie (SEO) en zoekmachineadvertenties (SEA) spelen in toenemende mate een rol in de totale marketingmix. In een onderzoek van E-Consultancy geeft bijna 60% van de bedrijven aan meer gebruik te willen maken van zoekmachinemarketing.

Onze search-specialist

Medio mei is Daniel Stenitzer het team van De Media Maatschap komen versterken. Hij studeerde Communicatie & Multimedia Design aan de HvA en deed ervaring op bij Telegraaf Media Groep en reclamebureau Greenberry in Utrecht. Zijn achtergrond is volledig online.

Ik kijk er erg naar uit om hier mijn rol als SEO & SEA Consultant te gaan vervullen. Zoekmachinemarketing heeft mij altijd enorm geboeid. Als ik in de cijfers terugzie dat de doorgevoerde optimalisatie zijn vruchten afwerpt, geeft mij dat een enorme boost. Dat is het mooiste aan zoekmachinemarketing, de resultaten zijn goed meetbaar. Ik heb in het verleden opdrachten mogen uitvoeren voor onder meer de chocolaterie Leonidas en verzekeraar Centraal Beheer Achmea. Dit illustreert wel dat zoekmachinemarketing voor elke onderneming, ongeacht de grootte of de branche, belangrijk is.

Zoekmachinemarketing bij De Media Maatschap

De Media Maatschap biedt zowel SEO- en SEA-oplossingen aan. Het is dus mogelijk om een langetermijninvestering te doen en je website te laten optimaliseren voor zoekmachines. Bent u op zoek naar een oplossing op de korte termijn, dan is SEA de oplossing. Binnen no time sta je bovenaan in zoekmachineresultaten.

Search Engine Advertising

  • Debriefing: aan de hand van de doelstellingen wordt de SEA-strategie bepaald. Omdat het succes van een AdWords campagne sterk afhankelijk is van de kwaliteit van de website, zal deze worden onderworpen aan een kwaliteitscontrole.
  • Zoekwoordonderzoek: tijdens het zoekwoordonderzoek wordt er bekeken welke zoekwoorden relevant zijn voor de adverteerder. Op basis van het budget en de bestaande website gaan wij een biedstrategie adviseren.
  • Campagnemanagement: wij nemen de volledige inrichting van de campagne uit handen. Bij de inrichting stellen we conversiedoelen in zodat je exact weet wat je terugkrijgt voor elke euro die je spendeert.
  • Rapportage: periodiek krijg je een overzicht van de resultaten. Op basis van deze evaluatie worden de CPC-strategieën aangepast. De rapportages geven inzicht in de kosten per campagne, het aantal bezoekers, de geslaagde conversies en de effectiviteit van de zoekwoorden.

Search Engine Optimization

De optimalisatie van de website zorgt ervoor dat je hoger genoteerd zal staan in de zoekresultaten van zoekmachines. Het voordeel van deze vorm van zoekmachinemarketing is dat je geen advertentiekosten zult hebben. Onze zoekmachine-specialist zal meer dan 80 controlepunten op jouw website beoordelen. Voor alle controlepunten waar verbetering mogelijk is, zal een aanbeveling worden geschreven. Zodoende krijg je een overzicht van alle optimalisatiepunten, inclusief de oplossing.

Vraag uw SEM-Quick Scan aan

Wil je meer bezoekers op jouw website, ben je benieuwd waarom jouw website niet gevonden wordt en wil je jouw website laten analyseren? Een SEM-Quick Scan geeft inzicht in het aantal optimalisatiepunten op de website. Vijf punten krijg je van ons cadeau. Bel voor een gratis SEM-Quick Scan of een kennismaking met Daniel via (020) 616-0040 of stuur een e-mail.