Terug naar nieuwsoverzicht

Meer informatie?

Meer informatie? Neem contact met ons op via 020-6160040.

Of laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.

Leave this field empty
30-03-2011:

AMMA-nominatie Beste Mediamiddelenstrategie

De Media Maatschap is genomineerd in de categorie Beste Mediamiddelenstrategie van de AMMA 2010! Dit heeft de hoofdjury onder leiding van juryvoorzitter Jan Knaap bepaald. Deze nominatie hebben we verdiend met de ‘It’s Alive!’ campagne van de Nederlandse Tuinbouw.

Met de eerste 3D FutureVision website zette de Nederlandse Tuinbouw dit najaar de campagne ‘It’s Alive’ voort, met als doel het innovatieve karakter te benadrukken en meer jongeren warm te maken voor de sector. Op nederlandse.tuinbouw.nl kan de veelzijdige wereld van de Nederlandse Tuinbouw door een 3D bril bekeken worden. De campagne is ontwikkeld door N 5/Kong en ingezet op TMF.nl, MSN Messenger en YouTube.

We moeten het opnemen tegen TVOH Vodafone (OMD) en Volkswagen Rijbewijs (MTV Networks). De AMMA is donderdag 19 mei in de Beurs van Berlage in Amsterdam, wij zijn in ieder geval van de partij.