Archief

24-03-2017: Succesvolle openingsdag Decathlon Alkmaar! 17-02-2017: Eva Jinek kaapt kijkers van Humberto Tan 04-01-2017: Opening Decathlon Den Haag groot succes! 20-09-2016: Frequency capping; een must in elke retargeting campagne 04-08-2016: Instagram lanceert Stories: van perfect naar echt 01-08-2016: Opkomst Vertical Video 27-07-2016: Livestreaming is de nieuwe trend 14-07-2016: Een explosief opkomende trend: spraakgestuurd zoeken 01-07-2016: Facebook past newsfeed aan: Adverteren nog belangrijker! 30-06-2016: Virtual Reality: Engagement 2.0 22-06-2016: Luistercijfers april-mei 2016
03-06-2016: Instagram Carousel Ad: kansen voor zowel sales als branding 30-05-2016: Cross device tracken in programmatic campagnes 27-05-2016: Langere tekstadvertenties op Google 24-05-2016: Luistercijfers maart-april 2016 20-05-2016: Instagram voor bedrijven; binnenkort nog aantrekkelijker 20-05-2016: Het Eurovisie Songfestival scoort opnieuw 18-05-2016: Musical.ly: social music video's 13-05-2016: Gboard: toetsenbord met een ingebouwde zoekfunctie 28-04-2016: Google test langere koptekst voor advertenties 14-04-2016: De shift van desktop naar mobiel: de mobiele strategie
08-04-2016: De Media Maatschap, beste mediabureau 2016 - ***** 01-04-2016: Nederlandse digitale advertentiemarkt sterk gegroeid 31-03-2016: Nederlanders 8 uur en 33 minuten met media bezig per dag 11-03-2016: Nederlanders spenderen € 16 miljard aan online shoppen in 2015 11-03-2016: Groei in bestedingen TV-reclamemarkt 09-03-2016: TMG omzet daalt sterk ! 16-04-2015: Inzet digital advertising groeit voor branding campagnes 27-02-2015: SEO nieuws: Google gaat mobielvriendelijke websites nu écht belonen 25-02-2015: Call to action op Facebook 20-02-2015: Afname televisiekijken onder jongeren gaat sneller dan verwacht
16-02-2015: Twitter TV Rating geeft inzicht in Twittergedrag rondom TV 11-02-2015: Wat wordt de nieuwe standaard voor online display, Flash of HTML5? 23-12-2014: Google's kerstcadeautjes 18-12-2014: Google licht mobielvriendelijke websites uit in de zoekresultaten 15-12-2014: Trends in digital media 2014 17-11-2014: Besturen HOI en NOM eens over fusie 17-10-2014: Hoe jij het verschil kunt maken! 26-09-2014: Interactieve mogelijkheden voor tv-commercials 24-09-2014: Instagram, lichtend voorbeeld voor social media marketing 22-09-2014: Online video groeit explosief, en dat blijft voorlopig zo
14-08-2014: Het Concertgebouw scoort met Robeco SummerNights 18-07-2014: Falend advertentiebeleid rondom rampen 10-07-2014: WK finale Adidas vs. Adidas 09-07-2014: De Media Maatschap introduceert DMM Search 04-04-2014: Geurvertising, de primeur 31-03-2014: Betaalde oplage kranten daalt wederom fors 28-03-2014: Eerste Nederlandse Editie Harper’s Bazaar 27-03-2014: Bas, Digros & Dirk worden één! 26-03-2014: De Mediawatch meet meer reclamebereik van radio 11-02-2014: In memoriam: André Roof
13-01-2014: SBS6 op de weg terug dankzij Utopia? 07-10-2013: Oxfam Novib voert campagne tegen voedselindustrie 09-08-2013: De week van Amazon en Jeff Bezos 14-03-2013: Donald Duck komt met Concertgebouw-special 20-02-2013: Twitter opent Nederlands kantoor 07-01-2013: Jaarcijfers SKO 2012 21-12-2012: Het huwelijksbootje legt aan bij DMM 18-12-2012: Ons nationale fenomeen gaat weer los 10-12-2012: Van massamediale communicatie naar content marketing? 30-11-2012: STOP AIDS NOW! bouwt Amsterdamse Nieuwmarkt vol
27-11-2012: Afscheid van De Mediawijzer 22-10-2012: DMM viert jubileum in Friesland 30-08-2012: Metro en Spits!, een dijk van een propositie 06-08-2012: SKO en STIR introduceren online kijktijd 17-07-2012: Reclame Uitleg Service: Autotaalglas 31-05-2012: Twee SAN Accenten voor DMM 19-04-2012: It’s Alive geeft 18 gratis werkvakanties weg 27-02-2012: MyRadio: het beste van traditionele radio en streaming muziek 16-02-2012: André Roof in jury Cannes 16-01-2012: Google Analytics: nieuwe functies, gebrekkige implementaties
09-12-2011:Sanoma had C1000 moeten kopen 14-11-2011:Campagne van STOP AIDS NOW! groot succes 19-10-2011:Aids Fonds lanceert nieuwe website! 10-10-2011:Aanpassing luisteronderzoek 06-10-2011:Check je pensioen tijdens de Pensioen3daagse 12-09-2011:Nieuwe code e-mail reclame 02-08-2011:Online video is meer dan views en clicks 27-07-2011:Social media geen kwestie van geld 19-04-2011:De visie van en op Society 3.0 30-03-2011:AMMA-nominatie Beste Mediamiddelenstrategie
28-03-2011:Is een voorkeurspositie echt een voorkeurspositie? 22-03-2011:Nederland in Europese top webwinkelen 18-02-2011:YouTube prerolls overslaan nu ook in Nederland 10-02-2011:French Connection en Dove openen Facebook Store 09-02-2011:Betalen voor een reclameloos bestaan? 04-02-2011:Is het einde van webmail nabij? 31-01-2011:HDC Media lanceert hyperlokale sites 19-01-2011:Coca-Cola & Starbucks, social media topmerken 18-01-2011:Adverteerders willen experimenteren 11-01-2011:Billboard met zelfkennis
10-01-2011:NL jeugd is online sociaal actief 23-12-2010:Facebook groeit spectaculair, Hyves daalt licht 13-12-2010:Campagnefilm Nederlandse Tuinbouw: It’s Alive! 07-12-2010:YouTube-ads nu te skippen en kiesbaar 23-11-2010:Koop de ArtBag en Stop Aids Now! 18-11-2010:AR komt de huiskamer in 17-11-2010:Apple confronteert fanboys met zichzelf. En de Beatles. 12-11-2010:KLM verspreidt blijdschap met cadeautjes 10-11-2010:Kinect gaat los op Nu en MSN 04-11-2010:Mediawijzer met de Media Maatschap
02-11-2010:Commerciële televisie terug naar af 27-10-2010:RTLXL.nl: het nieuwe video on-demand platform van RTL 25-10-2010:10 argumenten voor social media 22-10-2010:De Nederlandse Tuinbouw lanceert 3D website 21-10-2010:Hongaars broodje M 19-10-2010:Mobile bestedingen boven 1 miljard 15-10-2010:Mark Rutte stopt met Hyves 07-10-2010:Fysieke marketing met QR-codes Kunstenaars ontwerpen modecollectie met nieuwe Elstar-oogst SKO publiceert nieuwe trendcijfers over Uitgesteld Kijken
Harlem Shake verovert de wereld dankzij Nederland Vadertje & Moedertje kanshebber Pre-roll van het Jaar 2012 Korte lijnen. Voor lange relaties Olympische Spelen flinke stimulans livestreams Layar brengt interactive print naar de massa Radicale commerciële koerswijziging Hyves Vul de STOP AIDS koffer van Nicolette met condooms MAN 2011: mobile is de toekomst, maar waar blijft die? Internetbranche start met zelfregulering Oxxio introduceert BespaarCheck app
Nederland loopt voorop met iPad Online advertentiemarkt groter dan TV iPad in 1994: oude media vs. nieuwe technologieën YouTube richt vizier op tv-zenders Oxfam Novib en DMM lanceren Docvertising IAB gaat Persgroep achterna met nieuwe formaten Nominatie Toppers mediaplannend Nederland Viewdle verbindt realiteit en social media met elkaar Nokia kiest voor Windows Phone 7 Ruim 200 procent stijging mobile ad impressies
Nederlandse jeugd voorop in social media, Kroes bezorgd IMME 2011 biedt weinig nieuws CPNB: Radio wordt TV DMM beste mediabureau! Geen afscheid van aidshulp! Laagopgeleiden zorgen voor ‘sociale revolutie’ Oxxio in online campagne top 5 Nederland snelste stijger in onlineverkoop TV-bestedingen groeien weer Donorweek van start met Nu.nl takeover