Meer informatie?

Meer informatie? Neem contact met ons op via 020-6160040.

Of laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.

Leave this field empty


DMM Deals

De beste mediadeals rechtstreeks in uw inbox.

Leave this field empty

DMM Deals

OOHA Media komt met heel mooi zomeraanbod

OOHA Media is een snel groeiende buitenreclame exploitant en exploiteert een groot aantal met name digitale borden langs de snelweg. Voor de periode tot en met week 35 heeft OOHA een heel mooi aanbod bij ons neergelegd. Een week lang aanwezig op een groot digitaal scherm kost € 1.450,-. Bij afname van minimaal 3 schermen wordt de prijs per scherm verlaagd naar € 1.250,- per week.

Interessant voor adverteerders die:

  • Hun campagne extra kracht bij willen zetten door langs de snelweg opvallend aanwezig te zijn.
  • Retailers met een filiaal in de omgeving van het reclamevlak.
  • Adverteerders die zich specifiek richten op personen die in de omgeving van het reclamevlak wonen.

Aanbod

  • 1 week lang adverteren op een groot digitaal reclamevlak langs de snelweg.
  • De adverteerder is 6 seconden zichtbaar en wordt in een loop uitgezonden met maximaal 3 andere adverteerders.
  • De reclamevlakken zijn 24 uur per dag verlicht en actief.
  • Op welk vlak de adverteerder aanwezig is, hangt af van de voorkeuren en de beschikbaarheid.
  • Dit zijn de digitale OOHA Media masten:
    • A1 Hoevelaken 865.000 passanten.
    • A2 Vianen 1.210.000 passanten.
    • A12 Zoetermeer 1.004.000 passanten.
    • A15 Hardinxveld-Giessendam 675.000 passanten.
    • A58 Goes 395.000 passanten.
    • A73 Venray 425.000 passanten.
    • Dit aanbod is geldig tot en met week 35.

Prestaties

Afhankelijk van het vlak dat in deze periode beschikbaar is, wordt een bereik gerealiseerd van 400.000 passanten tot 1,2 miljoen passanten per week. Voorkeuren worden, mits beschikbaar, ingewilligd.

Prijs: € 1.450,- per week per scherm en € 1.250,- per week per scherm* 

*bij afname van minimaal 3 schermen in deze periode


SBS heeft scherp Billboard voorstel voor augustus

SBS heeft voor de maand augustus een heel mooi sponsoraanbod. De adverteerder wordt sponsor van tal van programma's, voornamelijk films, series en Nederlandse programma's. SBS garandeert met dit pakket 200 GRP’s in de doelgroep 25 – 54 jaar. Eén GRP staat voor 1% kijkdichtheid in de doelgroep. Bij 200 GRP’s worden de kijkdichtheden van alle uitzendingen bij elkaar opgeteld. In de praktijk betekent dit, dat naar schatting 35% van alle 25 -54 jarigen de sponsorvermelding gemiddeld 5,7x zullen zien.

Interessant voor adverteerders die:

  • Voor een relatief scherpe prijs op televisie een groot deel van hun doelgroep wil bereiken.
  • De stap willen maken naar offline media om de naambekendheid en het sitebezoek te verhogen.

Aanbod

Sponsoring van programma’s door middel van Billboards (dit programma wordt/werd u aangeboden door), deze worden voorafgaand en direct na afloop van het programma uitgezonden. En met Breakbumpers die als eerste en laatste worden geplaatst in de reclameblokken die binnen het gesponsorde programma worden uitgezonden.

Zenders:SBS6, Net5, Veroncia, SBS9
Periode: augustus 2017
Tijdvak: 17:00 - 00:00 uur
Lengte: 5 seconden

Prestaties

Afhankelijk van het vlak dat in deze periode beschikbaar is, wordt een bereik gerealiseerd van 800.000 passanten tot 2,4 miljoen passanten.

Doelgroep Netto bereik Gemiddeld aantal keer gezien Totaal aantal contacten  
25 -55 jaar 2.400.000 5,7 x 13.680.000

Prijs: € 32.500,-*

*De productiekosten zijn hierbij inbegrepen.


Bereik 1,8 miljoen luisteraars op E Power Radio

E Power Radio vertegenwoordigt 13 populaire regionale radiostations en het landelijke station Arrow Classic Rock. Gezamenlijk worden deze stations wekelijks beluisterd door circa 2 miljoen personen. E Power vertegenwoordigt daarnaast 400 lokale websites. Speciaal voor DMM Deals heeft E Power een pakket samengesteld waarbij op ieder station 92 spots worden uitgezonden. Afgestemd op tijden waarop veel luisteraars achter de computer zitten, aangevuld met 500.000 online impressies op regionale nieuws websites (run of netwerk, IAB-formaat)

Interessant voor adverteerders die:

  • Die graag hun boodschap met een hoge frequentie aan veel personen op radio willen laten horen en deze groep luisteraars voor een hele lage prijs willen bereiken (omgerekend circa € 0,27 per 1.000 contacten).
  • Regionaal verschillende boodschappen willen laten horen, dan wel bepaalde filialen bij naam willen noemen.

Aanbod

Periode:   2 weken
Indeling:   Maandag - vrijdag 2 spots per dag tussen 14:00 - 19:00 uur
Maandag - zondag 4 spots per dag tussen 19:00 - 00:00 uur
Zaterdag - zondag 4 spots per dag tussen 06:00 - 19:00 uur
E Power deelt de spots gelijkmatig over de tijdvakken in
Online:   500.000 impressies op regionale nieuwswebsites (IAB-formaat)
Spotlengte:   15 seconden
Voorwaarde:   Maximaal 3 pakketten

Prestaties

Doelgroep Netto bereik Gemiddeld aantal keer gehoord Totaal aantal contacten
10 jaar en ouder 1.812.000 7,0 x 12.642.000
freq. online shoppers 891.000 7,2 x 6.415.200
25 -54 jaar 862.000 7,5 x 6.465.000

Prijs: € 3.500,- of € 4.250,- *

*Inclusief de productie van een radiocommercial.


Bereik de ruim 8 miljoen lezers op de Weerpagina

De Weerpagina is één van de best bekeken pagina’s in de dagbladen. Deze pagina wordt kant en klaar aan een groot aantal dagbladen geleverd, waaronder de Telegraaf en de dagbladen van de Persgroep. Op deze pagina is ruimte gereserveerd voor een adverteerder. Hier staan vaak adverteerders die inspelen op het actuele weer, maar ook adverteerders die gewoon heel veel mensen voor een hele scherpe prijs willen bereiken. Deze pagina wordt gelezen door 8 miljoen personen. Value Zipper biedt deze advertentie met een formaat van 10,4 cm bij 4,6 cm (bxh)aan voor € 5.000,-. Oftewel 63 cent per 1.000 contacten.

Interessant voor adverteerders die:

  • Inspelen op het actuele weer, zon, regen, of die hun boodschap willen overbrengen tijdens een hitte golf.
  • Voor zeer scherpe kosten per contact zichtbaar willen zijn in de dagbladen.

Aanbod

Pagina:   Advertentie op de Weerpagina
Formaat:   10,4 cm bij 4,6 cm (1/20 pagina)
Dagbladen:   Telegraaf, AD, De Volkskrant, Trouw, Het Parool, BN de Stem, Brabants Dagblad, De,Gelderlander, De Stentor, PZC,,Eindhovens Dagblad, Limburgs Dagblad, de
Twentsche Courant, Tubantia, Alkmaarsche Courant, Dagblad Kennemerland, Dagblad voor West-Friesland, Dagblad Waterland, Dagblad Zaanstreek, Enkhuizer Courant,
Helderse Courant, Schager Courant, Haarlems Dagblad, Leidsch Dagblad, De Gooi en Eemlander, Dagblad van het Noorden, Leeuwarder Courant
Oplage:   2.825.000 exemplaren

Prestaties

8.035.000 cumulatief bereik (bereik van alle dagbladen bij elkaar opgeteld)

Prijs: € 5.000,-


Wat doen jouw concurrenten in de media?

Wil jij precies weten in welke media jouw branchegenoten adverteren en hoe vaak? En met welke reclame-uiting (print, tv, radio, out-of-home) zij dit doen? Vraag dan een concurrentie analyse bij ons aan. Jij geeft aan over welke periode en van welke adverteerders je de analyse wilt ontvangen. Dan gaan wij voor jou aan de slag. De reguliere prijs is € 800,-. Wij bieden dit nu aan voor € 450,-. De gegevens tot en met de eerste 4 maanden van 2017 zijn nu beschikbaar.

Interessant voor adverteerders:

  • Die graag willen weten op welke wijze de concurrentie actief is in de media om hier de strategie op af te stemmen.
  • Die willen weten hoe de advertenties en de commercials van de concurrentie eruit zien of klinken.

Aanbod

Van iedere gewenste adverteerder is te zien welke media zij hoe vaak hebben ingezet en met welke uiting. De gerapporteerde tarieven zijn de bruto tarieven gebaseerd op de tariefkaart van de exploitant. 

Prijs vanaf € 450,-


Word sponsor van de SLAM! Dance 1000

In september zendt SLAM! de Dance 1000 uit met, je raadt het al, de 1.000 beste Dance hits allertijden. Vanaf 21 augustus kunnen luisteraars doorgeven welke tracks er zeker in deze lijst moeten voorkomen. Als sponsor van de SLAM! Dance 1000 ben je 3 weken volop te horen op SLAM!, met stationpromo's, commercials en audio boards. Daarnaast wordt de sponsor duidelijk vermeld op de actiepagina van SLAM.nl en in social posts.

Interessant voor adverteerders die:

  • Graag een periode veelvuldig en nadrukkelijk aanwezig willen zijn op SLAM!.
  • Zich richten op de groep 18 - 35 jaar en 20 -49 jaar.
  • Graag gebruik willen maken van het stoere imago van SLAM! en de Dance 1000.

Aanbod

  • 21 augustus – 8 september 8 promo’s per dag van 25 sec.
  • 21 augustus – 8 september 8 commercials van 20 sec. Deze wordt direct na de promo uitgezonden.
  • 4 september – 8 september 13 audioboards per dag (De SLAM! Dance 1000 wordt aangeboden door..).
  • Vermelding in diverse Social posts.
  • Opvallend zichtbaar op de actie pagina van SLAM!.

Prestaties

Doelgroep Netto bereik Gemiddeld aantal keer gehoord Totaal aantal contacten
20 - 34 jaar 445.000 7,1 x 3.484.800
20 - 49 jaar 675.000 9,5 x 4.170.400

Prijs: € 12.000,-


Aan de inhoud van de aanbiedingen kunnen geen rechten worden ontleend in verband met de beperkte beschikbaarheid en de mogelijkheid van typefouten.

Geinteresseerd? Neem contact op met Nico

  • Bel Nico op +31 (0) 6 22 94 88 22
  • Stuur een bericht via het onderstaande formulier
Leave this field empty

Meer informatie?

Meer informatie? Neem contact met ons op via 020-6160040.

Of laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.

Leave this field empty


DMM Deals

De beste mediadeals rechtstreeks in uw inbox.

Leave this field empty