Meer informatie?

Meer informatie? Neem contact met ons op via 020-6160040.

Of laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.

Leave this field empty


DMM Deals

De beste mediadeals rechtstreeks in uw inbox.

Leave this field empty

DMM Deals

Adverteer bij de Roland Garros tv-uitzendingen

Van 28 mei t/m 11 juni vindt het top tennistoernooi Roland Garros plaats. De publieke omroepen gaan hier uitgebreid live verslag van doen op televisie en STER biedt de mogelijkheid aan nieuwe adverteerders om voor een scherp tarief rondom deze live uitzendingen te adverteren. Voor € 15.500,-. krijgt de adverteerder in totaal 20 spots (30"). De verwachting is dat hiermee 20 GRP's worden behaald. Dit komt neer op 1% kijkdichtheid per uitzending. De wedstrijden worden overdag tussen 11.00 en 18.00 uur uitgezonden.

Interessant voor adverteerders die:

  • Het als meerwaarde zien om veelvuldig aanwezig te zijn bij dit gerenommeerde tennis toernooi.
  • Een link hebben met sport en de tennissport in het bijzonder.
  • Voor een relatief laag bedrag een kleine groep veelal welstandige kijkers meerdere malen met de commercial wil confronteren.

Aanbod

  • 20 spots van 30 seconden ingedeeld rondom de live uitzendingen van Roland Garros.
  • De STER deelt de zendtijd in tussen 28 mei en 11 juni binnen het tijdvak 11.00 – 18.00 uur.
  • Kosten gebaseerd op een 30 seconden commercial.

Prestaties

20 GRP’s in de doelgroep 25 – 59 jaar. Eén GRP staat gelijk aan 1% kijkdichtheid in de doelgroep.  STER deelt de zendtijd in totdat de kijkdichtheid van alle uitzendingen bij elkaar opgeteld de 20% heeft gerealiseerd. Wij denken dat hiermee circa 6,5% van alle 25-59 jarigen wordt bereikt. Zij zullen de commercial gemiddeld iets meer dan 3 x zien.

Prijs: € 15.500,-


Opvallen langs de snelweg met OOHA Media

OOHA Media is een grote en snelgroeiende exploitant op het gebied van snelwegreclame. Zij hebben speciaal voor DMM Deals een zeer aantrekkelijk aanbod neergelegd. Hiermee zijn adverteerders 2 weken lang zichtbaar op een groot reclamevlak langs de snelweg voor slechts € 2.650,- (week 23/24 of 25/26). Deze campagne kan in augustus herhaald worden voor € 2.250,-. Met dit aanbod wordt een korting gerealiseerd van 73% tot zelfs 84%.

Interessant voor adverteerders die:

  • Hun campagne extra kracht bij willen zetten door langs de snelweg opvallend aanwezig te zijn.
  • Retailers met een filiaal in de omgeving van het reclamevlak.
  • Zich specifiek richten op de personen die in de omgeving van het reclamevlak wonen. 

Aanbod

  • In de weken 23/24 of 25/26 2 weken lang adverteren op een groot digitaal reclamevlak langs de snelweg.
  • De adverteerder is 6 seconden zichtbaar en wordt in een loop uitgezonden met maximaal 3 andere adverteerders.
  • De reclamevlakken zijn 24 uur verlicht en actief.
  • Op welk vlak de adverteerder aanwezig is, hangt af van de beschikbaarheid. Dit kan een vlak zijn bij Vianen (Tariefkaart € 16.500,- met 2,4 miljoen passanten) of bij de A58 Goes (Tariefkaart € 9.500,- met een kleine 0,8 miljoen passanten)
  • Voor € 2.250,- kunnen 2 extra weken worden geboekt in augustus.
  • Dit zijn de digitale OOHA Media masten.
    • A1 Hoevelaken 1.731.100 passanten.
    • A2 Vianen 2.420.100 passanten.
    • A12 Zoetermeer 2.007.000 passanten.
    • A15 Hardinxveld-Giessendam 1.346.700 passanten.
    • A58 Goes 787.700 passanten.
    • A73 Venray 847.900 passanten.
    • A30 Barneveld 1.004.100 passanten.

Prestaties

Afhankelijk van het vlak dat in deze periode beschikbaar is, wordt een bereik gerealiseerd van 800.000 passanten tot 2,4 miljoen passanten.

Prijs € 2.650,-*

*Met de mogelijkheid om de campagne in augustus voort te zetten voor € 2.250,-.


Maak gebruik van het grote bereik van E-Power

E-Power vertegenwoordigt 13 regionale radiostations en het landelijke Arrow Classic Rock. Daarbij doen zij de reclameverkoop van Tolocal. Dit netwerk is goed voor 7 miljoen unieke online bezoekers per maand. Voor € 3.500,- ontvangt de adverteerder een flinke campagne van 2 weken op alle radiostations en 500.000 online impressies (iab-formaten). Dit is toch wel heel veel voor weinig. Voor € 750,- wordt tevens de commercial geproduceerd.

Interessant voor adverteerders die:

  • Voor een meer dan scherpe prijs de kracht van radio willen testen, door op een aantal goed beluisterde radiostations met een hoge frequentie aanwezig te zijn.
  • Hun campagne extra kracht bij willen zetten met radio.
  • Bijvoorbeeld regionale vestigingen of aanbiedingen apart willen benoemen. Dit kan zowel op radio als online. 

Aanbod

  • Campagneperiode 2 weken
  • Inzet:
    • Maandag – zondag 19.00 – 24. 00 uur 4 spots.
    • Maandag – vrijdag 14.00 – 19.00 uur 2 spots.
    • Zaterdag – zondag 06.00 – 19.00 uur 4 spots. 
    • In totaal 92 op iedere zender.
  • Commerciallengte: 15 seconden.
  • 500.000 impressies (run of Network) Tolocal netwerk.

Prestaties

Doelgroep Netto bereik Gemiddeld aantal keer gehoord Totaal aantal contacten
25 - 54 jaar 1.800.000 7,0 x 12.600.000

Prijs € 3.500,-*

*Voor € 750,- extra wordt tevens de commercial geproduceerd.


Word sponsor van tal van SBS-programma's

SBS heeft voor de maand juni een heel mooi sponsoraanbod. De adverteerder wordt sponsor van tal van programma's, (voornamelijk films, series en Nederlandse programma's) die allen tussen 18.00 en 24.00 uur worden uitgezonden. SBS garandeert met dit pakket 250 GRP's. In de praktijk betekent dit dat naar schatting 43,9% van alle 25 -54 jarigen de sponsorvermelding gemiddeld 5,9 x zullen zien.

Interessant voor adverteerders die:

  • Voor een relatief scherpe prijs op televisie een groot deel van de doelgroep wil bereiken.
  • Online sterk bezig zijn en de stap willen maken naar offline om de naamsbekendheid te verhogen.
  • Op zoek zijn naar extra sitebezoek.

Aanbod

Sponsoring van programma’s door middel van Billboards, (dit programma wordt/werd u aangeboden door) deze worden voorafgaand en direct na afloop van het programma uitgezonden. En met Breakbumpers die als eerste en laatste worden geplaatst in de reclameblokken die binnen het gesponsorde programma worden uitgezonden.

  • Zenders: SBS6, Net5, Veronica, SBS9
  • Periode: juni 2017
  • Tijdvak: maandag – zondag 18.00 – 24.00 uur
  • Lengte: 5 seconden

Prestaties

Doelgroep Netto bereik Gemiddeld aantal keer gezien Totaal aantal contacten
25 - 54 jaar 2.995.000 5,9 x 17.700.000

Prijs €47.500,- (exclusief productie)


Wat doen jouw concurrenten in de media?

Wil jij precies weten in welke media jouw branchegenoten adverteren en hoe vaak? En met welke reclame-uiting (print, tv, radio, out-of-home) zij dit doen? Vraag dan een concurrentie analyse bij ons aan. Jij geeft aan over welke periode en van welke adverteerders je de analyse wilt ontvangen. Dan gaan wij voor jou aan de slag. De reguliere prijs is € 800,-. Wij bieden dit nu aan voor € 450,-. De gegevens tot en met de eerste 4 maanden van 2017 zijn nu beschikbaar.

Interessant voor:

  • Graag willen weten op welke wijze de concurrentie actief is in de media om hier de strategie op af te stemmen.
  • Willen weten hoe de advertenties en de commercials van de concurrentie eruit zien of klinken.

Aanbod

Van iedere gewenste adverteerder is te zien welke media zij hoe vaak hebben ingezet en met welke uiting. De gerapporteerde tarieven zijn de bruto tarieven gebaseerd op de tariefkaart van de exploitant. 

Prijs vanaf €450,-


Stel één gratis vraag aan 500 respondenten

Onderzoeksbureau PanelWizard Direct heeft speciaal voor de ontvangers van DMM Deals een heel interessant aanbod. Zij bieden iedere adverteerder de mogelijkheid om één gratis vraag te stellen aan 500 respondenten (Nederlands representatief, 16+). De resultaten worden na de start van het onderzoek binnen 24 uur bekend gemaakt. Wil je meer vragen stellen dan kan dat ook. De kosten per extra vraag bedragen € 250,-. Dit is een eenmalig actietarief.

Interessant voor adverteerders die:

  • Bijvoorbeeld benieuwd zijn naar hun naams/productbekendheid en willen weten hoe dit zich verhoudt ten opzichte van andere partijen in de markt.

Aanbod

  • Stel één gratis vraag en krijg binnen 24 uur het online antwoord van 500 respondenten.
  • De vraag moet ter goedkeuring aan Panelwizard Direct worden neergelegd.
  • Aanvang van het onderzoek in overleg.
  • De kosten voor extra vragen bedragen € 250,- per vraag.

BrandDeli komt met heel mooi Billboard-pakket

Onder de naam 'Virgin Mariage' heeft BrandDeli een meer dan interessant Billboard pakket samengesteld. Voor een bedrag van € 24.000,- ontvangt de adverteerder 170 GRP's in de doelgroep 20 - 49 jaar. Hiermee worden naar onze inschatting 32% van alle 20 - 49 jarigen bereikt.  Zij zullen het Billboard gemiddeld 5,3 keer zien.

Interessant voor adverteerders die:

  • Voor een aantrekkelijk bedrag de kracht van Billboarding willen ervaren. Wij hebben hier zeer positieve ervaringen mee.
  • Zich richten op de groep 20 – 34 jarigen en 20 – 49 jarigen.
  • Graag aan willen leunen tegen het stoere en jonge imago van deze stations.
  • Hun naamsbekendheid en sitebezoek willen verhogen.

Aanbod

  • 170 GRP’s in de groep 20 – 49 jaar. 1 GRP staat gelijk aan 1% kijkdichtheid in de doelgroep.  170 GRP’s wil zeggen dat de gerealiseerde kijkdichtheden van alle uitingen bij elkaar opgeteld minimaal 170 bedragen.
  • Billboard zijn sponsorvermeldingen. Dit programma wordt/werd u aangeboden door inclusief de vaste slogan van de sponsor. Wij kunnen bij interesse enkele voorbeelden toesturen.
  • Periode juni, juli en augustus.
  • Lengte 10 seconden.
  • Inclusief de productie van het Billboard.

Prestaties

Doelgroep Netto bereik Gemiddeld aantal keer gehoord Totaal aantal contacten
20 - 49 jaar 2.100.000 5,3 x 11.130.000

Prijs € 24.000,- (inclusief productie)


Aan de inhoud van de aanbiedingen kunnen geen rechten worden ontleend in verband met de beperkte beschikbaarheid en de mogelijkheid van typefouten.

Geinteresseerd? Neem contact op met Nico

  • Bel Nico op +31 (0) 6 22 94 88 22
  • Stuur een bericht via het onderstaande formulier
Leave this field empty

Meer informatie?

Meer informatie? Neem contact met ons op via 020-6160040.

Of laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.

Leave this field empty


DMM Deals

De beste mediadeals rechtstreeks in uw inbox.

Leave this field empty